На старті продажів покупці зможуть обрати один з двох нових кольорів Sapphire Blue або Asphalt Blue. В Seat з’явились легкосплавні диски на 17 та 18 дюймів з оригінальним малюнком, що покращує сприйняття хетчбека. В залежності від пакету опцій автомобіль комплектується світлодіодними фарами та іншим технологічним обладнанням.
Інтер’єр оновленого Seat Ibiza змінився в кращий бік і це помітно не тільки в якості матеріалів оздоблення а і в плані ергономіки. Справа в тім, що іспанці винесли центральний монітор на верхню частину торпедо, що значно спростило користування сенсорним екраном. Центральну панель приладів виробник оснастив поліпшеним екраном з можливістю зміни конфігурації та вигляду приладів. Нова інформаційно-розважальна система має підтримку Apple CarPlay та Android Auto, а також розпізнавання голосових команд. Окрему увагу приділили підсвітки салону, яка робить інтер’єр дорожчим та більш цікавим з точки зору індивідуалізації. Мультимедійні функції розвинули за рахунок використання карти eSIM, яка дозволяє дистанційно блокувати/розблокувати автомобіль та перевіряти різноманітні данні щодо технічних систем.
Серед додаткового обладнання рестайлінгової версії Ibiza окремим рядком йдуть системи безпеки та допомоги водію, які додають балів на європейському ринку нових автомобілів. Різноманітні асистенти та датчики контролюють технічні системи в автомобілі та допомагають у екстрених ситуаціях не втратити контроль над автомобілем. Під капотом новачка приховано 1-літровий трициліндровий двигун у різних варіантах форсування від 80 до 108 к.с. В останньому випадку на двигун встановлено турбонагнітач. Мотори агрегатуються з 6-ступеневою механічною або 7-ступеневою автоматичною коробками перемикання швидкостей. Середня витрата пального оновленого хетчбека не перевищує 6 літрів на кожні 100 км пробігу. Вихід Seat Ibiza на ринок заплановано на осінь цього року, базові ціни на хетчбек залишаться на рівні попередника…